کد خبر: ۷۹۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۹
هر بازاری سلاطینی دارد و به نظر می رسد سلاطین بازار حسگرهای موبایل نیز مدیاتک و کوالکام هستند.
مدیاتک و کوالکام بازار حسگر را تسخیر کرده اند

به گزارش خبرداغ ، هر بازاری سلاطینی دارد و به نظر می رسد سلاطین بازار حسگرهای موبایل نیز مدیاتک و کوالکام هستند. 

با توجه به آنکه در سال‌های اخیر شرکت‌های تولیدکننده موبایل به دنبال تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند با حاشه باریک و ضخامت بسیار کم هستند، بنابراین تقاضا برای حسگرهای اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش و یا سنسورهای پیشرفته‌ای که قابلیت‌های جدید و کاملتری را داشته باشد، نیز به همان نسبت افزایش یافته است.

حالا به تازگی کارشناسان برآورد کرده‌اند که شرکت‌های کوالکام و مدیاتک در سال ۲۰۱۹ میلادی قادر خواهند بود فناوری‌های جدیدی را به حسگرهای اثر انگشت بیاورند و به تکمیل و توسعه آن کمک کنند و در نهایت، بازار این محصول و فناوری جدید را به خود اختصاص دهند.

بنابراین انتظار می‌رود که دو شرکت کوالکام و مدیاتک به زودی در آینده‌ای نزدیک تمامی رقبای خود را در این حوزه کنار زده و جایگاه نخست صنعت تولید حسگرهای اثر انگشت برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی را از آن خود کنند.

گفته می‌شود مدیاتک در سال آینده میلادی از تمامی شرکت‌های لنوو، شیائومی، هواوی، ویوو و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان موبایل سفارش تولید حسگر اثر انگشت اپتیکال خواهد گرفت این در حالیست که سامسونگ سفارش این محصول را به کوالکام داده است.

پیشتر نیز گفته شده بود میزان استفاده از فناوری اسکنر و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در گوشی‌های هوشمند سال آینده ۱۰ درصد رشد و افزایش پیدا خواهد کرد که حالا طبق تازه ترین گزارش‌های منتشر شده می‌توان صحت خبر قبلی را تایید کرد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: