کد خبر: ۷۹۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
وزیر کشور گفت: ١٤ استاندار ما مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شوند که امروز برای آنها آرزوی توفیق کردیم.
رحمانی‌فضلی: ١٤استاندار مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند/ افراد جایگزین را به رئیس‌جمهور معرفی می کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا  در حاشیه جلسه استانداران سراسر کشور با وزرای کشور، اقتصاد و صمت در جمع خبرنگاران در خصوص جمع‌بندی این جلسه گفت: توفیق بود امروز با استانداران و معاونان سیاسی و اقتصادی آنها به همراه وزرای اقتصاد و صمت جلسه‌ای داشته باشیم تا در خصوص تحلیل شرایط سیاسی و ظرفیت استانداران در این شرایط گفت‌وگو شود. استانداران مشکلات، راه‌حل‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند و جمع‌بندی خوبی به عمل آمد.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی در خصوص استانداران مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان هم گفت: ١٤ استاندار ما مشمول قانون منع به کارگیری می‌شوند که امروز برای آنها آرزوی توفیق کردیم. جایگزین این افراد را آماده داریم و به رییس‌جمهور معرفی می‌کنیم و اگر هم تا زمان پایان کار این افراد و استقرار افراد جدید وقفه‌ای ایجاد شود، سرپرست می‌گذاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: