کد خبر: ۷۹۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۹۸
معاون وزیر امورخارجه کشورمان از مذاکرات کارشناسی ایران و اتحادیه اروپا در رابطه با SPV در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: لازم است ساز و کار مشابهی را هم ما در ایران فراهم کنیم که بتواند با SPV اروپایی تعامل کند.
رایزنی ایران با اتحادیه اروپا با محوریت SPV فردا در وین

به گزارش خبرداغ ، سیدعباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه کشورمان در رابطه با روند سازو کار ویژه مالی اتحادیه اروپا عنوان کرد: فردا چهارشنبه 16 آبان ماه کارشناسان ما در وین با کارشناسان سه کشور(فرانسه،انگلیس و آلمان) و اتحادیه اروپا جلسه دارند.

وی افزود: این رایزنی ها در ادامه جلساتی است که در گذشته داشتیم و قرار است در این نشست ابعاد مختلف این ساز و کار (SPV)بررسی شود.

عراقچی ادامه داد: لازم است ساز و کار مشابهی را هم ما در ایران فراهم کنیم که بتواند با SPV اروپایی تعامل کند.

معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: سازوکار ویژه مالی اروپا از نظر فنی، مالی و حقوق جزئیاتی دارد که رسیدن به آنها زمان بر است.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: