کد خبر: ۷۹۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۶۰۶
روابط عمومی وزارت بهداشت درباره اخبار منتشر شده درخصوص ریزش دیوار بیمارستان کهریزک که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان شد توضیحاتی را ارائه کرد.
توضیحات وزارت بهداشت در خصوص ریزش آوار در بیمارستان کهریزک که منجر به فوت 5نفر شدبه گزارش خبرداغ، روابط عمومی وزارت بهداشت درباره اخبار منتشر شده درخصوص ریزش دیوار بیمارستان کهریزک که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان شد توضیحاتی را ارایه کرد.

مرکز درمانی درحال ساخت منطقه کهریزک از سوی خیرین و پیمانکار آنان با پیشرفت فیزیکی اندک (در مرحله فوندانسیون) درحال ساخت می باشد وبنابر اطلاعات واصله تنها ریزش در یک دیوار حایل بدلیل بارش شدید باران اتفاق افتاده است و این اتفاق به هیچ‌وجه علتی برای بیان ناامن بودن سایر بیمارستان ها نیست. اگر چه در حال حاضر وزارت بهداشت هیچ نقشی و مسئولیتی در ساخت این سازه نداشته و بدیهی است در زمان مقرر  بررسی های لازم در خصوص استحکام و ایمنی سازه از سوی دفتر فنی دانشگاه مربوطه انجام  می شود.

همچنین در مورد ادعای مدفون شدن پرسنل بیمارستان تخریب شده سرپل ذهاب در این گزارش، در آسیب به این بیمارستان ناشی از وقوع زلزله به هیچ یک از افراد اعم از پرسنل و یا بیماران آسیبی وارد نشده است. لذا مدفون شدن پرسنل که در این گزارش اشاره شده است، از اساس کذب می باشد.

 

این توضیحات در حالی مطرح می‌شود که بر اساس اخبار منتشر شده در تمامی رسانه‌ها ریزش دیوار بیمارستان کهریزک در تاریخ پنجم آبان ماه سال جاری منجر به فوت ۵ نفر و مصدومیت ۳ نفر شده و حجت الاسلام عباسی رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در این باره در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت:  وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های مرتبط در این حادثه مورد سوال هستند و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است. که این بخش از اظهارات در گزارش موردنظر اشاره‌ای نشده است.

در بخش دیگری از گزارش به اظهارات تجری نماینده مردم سرپل ذهاب در تاریخ 22 آبان ماه سال 1396 اشاره شده بود که وی توضیح داده بود: بیمارستان با یکی از رسانه‌ها بیمارستان شهدای سرپل ذهاب به صورت کامل تخریب شده و پرسنل بیمارستان در زیر آوار مدفون شده‌اند که امکان ارایه خدمات به آنها وجود ندارد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: