کد خبر: ۷۹۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۶۴۷
تیم فوتبال کاشیما در حالی پیش از دیدار با پرسپولیس در لیگ ژاپن به میدان رفت که سرمربی این تیم به اکثر بازیکنان اصلی‌اش استراحت داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن حریف پرسپولیس در فینال آسیا قبل از سفر به تهران، امروز در لیگ کشور ژاپن موسوم به جی لیگ به میدان رفت و توانست حریفش کاشیوا ریسول را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

 

کاشیما در حالی در این بازی به میدان رفت و پیروز شد که تنها ۴ بازیکن از ترکیب اصلی این تیم در بازی به کار گرفته شدند تا انرژی کلی آنها برای دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا ذخیره شود.

هیروکی آبه، گن شوجی، یاما سوزوکی و یاما موتو چهار بازیکن اصلی تیم کاشیما بودند که در این دیدار داخلی شان به میدان رفته و هر کدام ۹۰ دقیقه بازی کردند.

 

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۱۹ آبان به میزبانی تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: