کد خبر: ۷۹۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۵
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: به علت آغاز تعطیلات و ورود مسافران به مازندران، از ساعت ۱۳ مسیر جاده چالوس از سمت کرج یک طرفه شد. در حال حاضر در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم و رانندگان که قصد عبور از این مسیر را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.
جاده چالوس یک طرفه شد

به گزارش خبرداغ ، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: به علت آغاز تعطیلات و ورود مسافران به مازندران، از ساعت ۱۳ مسیر جاده چالوس از سمت کرج یک طرفه شد.

مهدی صفایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این‌که بارش برف در جاده کندوان از ساعاتی قبل آغاز شد، اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم و رانندگان که قصد عبور از این مسیر را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.

وی افزود: با آغاز تعطیلات انتطار حضور مسافران زیادی را در مازندران داریم و به همین دلیل تردد خودرو از ساعت ۱۳ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شد.

صفایی بیان کرد: یک طرفه بودن این جاده تا ساعت ۱۲ امشب ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: