کد خبر: ۷۹۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۰
10 درصد بیشتر از آزادی
بررسی آمار و نتایج استقلال در بازی‌هایی که مهمان و میزبان بود نشان می‌دهد که وینفرد شفر و شاگردانش در خارج از ورزشگاه خانگی تیم بهتری هستند و دست کم امتیاز‌های بیشتری کسب می‌کنند
استقلال خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بررسی آمار و نتایج استقلال در بازی‌هایی که مهمان و میزبان بود نشان می‌دهد که وینفرد شفر و شاگردانش در خارج از ورزشگاه خانگی تیم بهتری هستند و دست کم امتیاز‌های بیشتری کسب می‌کنند! استقلال در این فصل فقط 40 درصد امتیاز بازی هایی که در ورزشگاه آزادی انجام داده است را کسب کرده، در حالی که بیرون از این استادیوم 50 درصد امتیازها را در حساب‌اش دارد.   

آمار بازی‌های خانگی

استقلال تا اینجای بازی ها و در 3 جام مجموعا 15 بازی انجام داده که 7 بازی در ورزشگاه آزادی و 8 مسابقه هم در ورزشگاه‌های دیگر برگزار شده است که در 7 بازی خانگی 1 برد، 3 مساوی و 3 شکست داشته است. سپاهان در لیگ برتر، السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا و سایپا در جام حذفی باخت‌های استقلال در آزادی بود. شفر و شاگردانش در مجموع بازی های خانگی 43 درصد باخت، 43 درصد مساوی و فقط 14 درصد برد کسب کرده اند! اگر فقط بازی‌های لیگ برتر را هم ملاک قرار دهیم، آبی‌ها 5 بازی را در ورزشگاه آزادی انجام  داده اند که نتیجه اش یک برد، یک باخت و 3 تساوی بود. به عبارت دیگر از 15 امتیاز ممکن آنها فقط 40 درصد امتیاز بازی های خانگی لیگ برتر هجدغم را کسب کرده اند.

آمار بازی‌های خارج از خانه

استقلال تا این جا و در مجموع، 8 بازی خارج از خانه و بیرون از ورزشگاه آزادی انجام داده است که نتیجه اش 3 برد، یک باخت و 4 تساوی بود. تنها شکست خارج از خانه آبی‌ها برابر پارس جنوبی در جم بود که یک بر صفر بازنده شدند. آبی‌ها در 5/37 درصد بازی‌های خارج از خانه برنده بودند و 5/12 درصد با شکست روبه‌رو شدند. درصد مساوی‌ها هم مانند بردها  5/37 درصد است. اگر فقط بازی‌های لیگ را حساب کنیم آبی‌پوشان 6 بازی‌ خارج از خانه برگزار کرده‌اند که حاصل‌اش 2 برد، 3 مساوی و یک شکست بود. از 18 امتیاز ممکن آنها 9 امتیاز را کسب کرده‌اند. به عبارت دیگر استقلال 50‌درصد امتیاز بازی‌های خارج از خانه را صاحب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: