کد خبر: ۷۹۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۱
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با استعفای رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های این سازمان موافقت کرد.
موافقت مونسان با استعفای رئیس پژوهشگاه و معاون حقوقی سازمان میراث‌فرهنگی

به‌ گزارش خبرداغ به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان امروز سه‌شنبه 15 آبان 97 در نامه‌ای به حسین تاجیک معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها و سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، موافقت رئیس سازمان میراث‌فرهنگی با استعفای آنها را اعلام کرد.

در متن یکی از این نامه‌ها آمده است:

«در راستای اجرای اصلاحیه قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب 6/6 /1397 مجلس شورای اسلامی، ضمن موافقت معاون محترم رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان با استعفای جنابعالی، بدینوسیله از زحمات شما در طول تصدی و تلاش خستگی‌ناپذیر، اخلاص، تدبیر  و تعهد و هرآنچه مایه توفیق خدمت در این سال‌ها گردیده تقدیر و تشکر می‌گردد.

امید است در پناه ایزد منان همواره موفق و موید باشید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: