کد خبر: ۷۹۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۱۹
رفت و آمد‌های یکی از بازیکنان مطرح و پرحاشیه لیگ برتر به سفره‌خانه‌ای در سعادت‌آباد مدیران باشگاه او را برای جلوگیری از حاشیه های بعدی به تکاپو انداخته است.
قلیان‌کشی ستاره جوان بعد از ناکامی تیمش!
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: بازیکن مطرح لیگ برتری پیش از این مشکلاتی داشته ولی هر بار باشگاه از کنارش عبور کرده ولی رفت و آمد دائم او به سفره‌خانه‌ای در سعادت آباد، آن‌ها را نگران کرده است چرا که ممکن است به زودی تصویری از این بازیکن منتشر شود و جنجال به پا کند.


باشگاه قبلاً با همین مشکل روبه‌رو بود و اتفاقاً با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد. این بازیکن جوان با وجود گرفتن تذکر چند باره از سوی مسئولان باشگاه و همین‌طور سرپرست تیم ظاهراً نمی‌خواهد به راه راست هدایت شود! اخیراً بعد از شکست تیم، در حالی که همه ناراحت بودند و ترجیح می‌دادند در فضای عمومی ظاهر نشوند و در خانه بمانند، این بازیکن دوباره در آن سفره‌خانه رؤیت شد.

شاهدان به یکی از مسئولان باشگاه فوق گفته‌اند به فاصله یک ساعت و نیم پس از شکست تیم، این ستاره جوان با لباس ورزشی وارد سفره‌خانه شد و در کنار دوستانش نشست و قلیان کشید. البته مسئولان سفره‌خانه برای آنکه مشکلی برای بازیکن فوق پیش نیاید محلی مناسب برای بازیکن معروف تعبیه کرده‌اند تا مبادا تصویری از او شکار شود، چون این سفره‌خانه برای بازیکنان جای امنی است.

غیر از او چند بازیکن دیگر تیم هم به این سفره‌خانه می‌روند ولی مسئله اینجاست که رفت و آمد آن‌ها بسیار کمتر از بازیکن معروف است. از سویی هیچ یک از آن‌ها بعد از باخت اخیر تیم در سفره‌خانه دیده نشدند.

باشگاه بعد از این ماجرا تصمیم گرفته یک نفر را مأمور مهار این بازیکن در خارج از زمین فوتبال کند! آن‌ها از یکی از نزدیکان خود کمک گرفته‌اند تا از این پس مراقب پدیده جوان تیم باشد تا مبادا مشکلی پیش بیاید. یکی از مسئولان باشگاه فوق در این باره گفت: «هر چه به این بازیکن تذکر دادیم که رفتارش را درست کند و در خارج از فوتبال رفتاری در شأن یک فوتبالیست داشته باشد، توجه نکرد و به همین دلیل مجبوریم بیشتر حواس‌مان به او باشد!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: