کد خبر: ۷۹۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۳
اگر مهدی قائدی گمنام به چهره‌ای شناخته‌شده بدل شد، یکی از مهم‌ترین دلایل آن همین سکو‌ها و سکونشینان بوده‌اند.
آقای قائدی، روی همین سکو‌ها بزرگ شدیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: در بازی با استقلال خوزستان (هفته دوم فصل قبل) بود که علیرضا منصوریان به یک جوان ترکه‌ای ناشناخته میدان داد و فردای همان روز بود که فوتبال ایران نام «مهدی قائدی» را در حافظه خودش ثبت کرد. بازیکنی که خیلی زود بزرگ شد، خیلی زود به حاشیه رفت و البته خوشبختانه خیلی زود توانستند او را بازگردانند، اما بیم آن را داریم که دوباره قدم کج گذاشته و...

در جریان بازی با سایپا هنگامی که قائدی مشغول گرم کردن بود، عده‌ای از هواداران تشویقش کرده و صدایش می‌زدند تا سمت آن‌ها برود، اما مهاجم خام استقلال در واکنش به آن‌ها از سر شکم‌سیری عبارتی را به کار برد که...

دل‌مان می‌خواهد خوشبینانه به قضیه نگریسته و تصور کنیم مهدی در آن لحظه حواسش به بازی بود، روی همین اصل سلام هواداران را به گرمی علیک نگفت و آن عبارت هم تکیه‌کلام اشتباهی بود که ملکه ذهنش شده، ولی امیدواریم فراموش نکند اگر مهدی قائدی گمنام به چهره‌ای شناخته‌شده بدل شد، یکی از مهم‌ترین دلایل آن همین سکو‌ها و سکونشینان بوده‌اند. قائدی را همین سکونشینانی بزرگ کردند که در گرما و سرما حامی تیم هستند و حتی بزرگترین فوتبالیست‌ها هم حق کم‌لطفی به آن‌ها را ندارند چه رسد به بچه‌ای که هنوز در ابتدای راه است.

آقای قائدی! تماشاگران مسافران تاکسی نیستند که هر وقت به مقصد رسیدند پیاده‌شان کنی. آن‌ها صاحب تاکسی‌اند و تو (و همه بازیکنان استقلال و پرسپولیس) فقط راننده آن. پس مراقب کلامت باش.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: