کد خبر: ۷۹۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر بچه‌ها در تهران احساسی بازی نکنند، با یک فوتبال منطقی جام قهرمانی در تهران می‌ماند.
فنونی‌زاده: بدن بازیکنان پرسپولیس بیدار نبود

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: مرتضی فنونی زاده از نتیجه‌ای که در ژاپن برای پرسپولیس رقم خورد، دلخور بود ولی اعتقاد داشت این تیم در تهران می‌تواند نتیجه را تغییر داده و قهرمان شود. او با خبرورزشی حرف زد.

*بابت این باخت ناراحتید؟

پرسپولیس در ژاپن باخت ولی هنوز در تهران ۹۰ دقیقه برای جبران بازی رفت فرصت دارد. شکر خدا تیمی را در این دور از رقابت‌ها در اختیار داریم که نه تنها از هیچ، همه چیز می‌سازد بلکه با دست خالی و بسته هم کار‌هایی کرده کارستان.

* یعنی تیم می‌تواند بازی ۲ بر صفر را برگرداند؟

این پرسپولیس در این دور از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توانسته در دیدار با الدحیل نتیجه مشابه ۲ بر صفر عقب افتاده در دو دیدار را برگرداند و ۳ بر ۲ برنده شود. پس این بار هم می‌تواند.

* تحلیل تان از بازی چیست؟

پرسپولیس در نیمه اول تیم برتر میدان بود و اگر کمی در زدن ضربات آخر دقت عمل بیشتری به خرج می‌داد، می‌توانست به برد بیرون از خانه دست پیدا کند. این تیم تا همین جا هم برای هواداران قهرمان شده است که با این شرایط توانسته به فینال برسد ولی بهتر این است که در دیدار برگشت و با قدرت حریفش را از پیش‌رو بردارد.

* دلیل باخت چه بود؟

حرف‌های بازیکنان تیم را بخوانید یا گوش کنید تا متوجه شوید همه نفرات تیم روز بازی از ساعت ۳ و ۴ بامداد بیدار شده بودند. این موضوع را نباید فراموش کرد. اصلاً چرا باید بازی که می‌شد در ساعت عصر یا شب در ژاپن برگزار کنند، در ساعتی غیرمعمول برگزار کنند؟ ساعتی که بدن بازیکنان پرسپولیس هنوز در فرم بازی نیست.

این‌ها همه از دلایلی است که بچه‌های تیم نتوانستند آن‌طور که باید و شاید در دیدار با کاشیما خودشان را نشان بدهند. پرسپولیس واقعی همان تیمی بود که در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی درون میدان دیده شد. تیمی که دروازه ژاپنی‌ها را آماج حملاتش کرده بود و تنها یک فرصت به حریف خود داد.

* حالا چه باید کرد؟

پرسپولیس در این فاصله باید خوب استراحت کند. تیمی که اعضایش دو سال است شب و روز با هم هستند و کنار یکدیگر بازی می‌کنند، نیازی به تمرین سنگین و کار اضافه ندارد. فقط باید استراحت کنند تا ساعت شش و نیم روز شنبه (۱۹ آبان) با همه توان به میدان بروند. هواداران پرسپولیس دیدند که تیم محبوب‌شان تا وقتی از نظر بدنی کم نیاورده بود، چطور میزبان خود را در خانه اش به زانو درآورد ولی در نیمه دوم کم آورد.

* چقدر به قهرمانی امیدوارید؟

زیاد! شرایط خیلی سخت است ولی با حمایت ۸۰ هزار پرسپولیسی که شنبه به آزادی می‌آیند، هر ناممکنی ممکن می‌شود. حریف ژاپنی حرفی برای گفتن نداشت و فقط خیلی منظم بازی می‌کردند. اگر بچه‌ها در تهران احساسی بازی نکنند، با یک فوتبال منطقی جام قهرمانی در تهران می‌ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: