کد خبر: ۷۹۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۴۵۶
بانک ملی ایران باصدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی وتشکر از صبوری و همراهی زائران محترم اربعین ،اعلام کردمبالغ پرداختی تمامی افرادی که موفق به دریافت ارز اربعین (دینار عراق) نشده اند به طور کامل تامین شده و آماده پرداخت به ذینفعان در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور می باشد.
اطلاعیه بانک ملی ایران در خصوص استرداد وجوه زائران اربعینبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  هموطنان عزیز می توانند با در دست داشتن گذرنامه و کارت ملی به نزدیکترین شعبه بانک ملی ایران مراجعه کرده وپس از احراز هویت مبلغ مورد نظر را دریافت نمایند.

 براساس این  اطلاعیه بسیاری از متقاضیان در روز دوشنبه بامراجعه به شعب مبالغ خود رادریافت کرده اند.

 بانک ملی ایران دراین اطلاعیه تاکید کرده است هموطنان می تواننددر صورت مشاهده هر گونه مشکلی با شماره های  ۶۴۱۴۰  واحد ارتباط مردمی (کال سنتر)بانک ملی ایران  و ۸۳۳۸۶_۰۲۱ واحد کال سنتر شرکت داده ورزی سداد،تماس بگیرند تا پیگیری لازم بعمل آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: