کد خبر: ۷۹۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۸
گزافه‌گویی جان بولتون:
مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد تحریم‌های ضد ایرانی تاکنون تاثیر بسیاری داشته و تحریم‌های بیشتری در راه است.
تحریم‌های بیشتری در راه است!

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،«جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید امروز-دوشنبه- در پی اجرایی شدن بسته دوم تحریم‌های ضدایرانی ایالات متحده، مدعی شد که تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع خواهد شد.

وی در ادامه گزافه‌گویی‌های مقام‌های آمریکایی مدعی شد تحریم‌ها تاکنون تاثیر بسیاری روی اقتصاد ایران گذاشته است.

بولتون گفت: «تاثیر تحریم‌ها بر ایران را دیده‌ایم. ارزش ریال بیش از ۷۰ درصد از زمان اعمال تحریم‌ها کاهش یافته و تورم چهار برابر شده است. ایران دچار رکود شده است.»

وی افزود: « هدف این است که صادرات نفتی ایران صفر شود. در حال مذاکره با سایر کشور‌ها هستیم تا برای نفت مورد نیازشان تامین کننده جایگزین پیدا کنیم. »

به نقل از فاکس بیزینس،  مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید در ادامه مدعی شد: « واضح بگویم، تحریم‌هایی بسیار سخت‌تر از این خواهیم داشت. تحریم‌هایی که در زمان دولت اوباما در سال ۲۰۱۵ برقرار بود برای ما کافی نیست. تحریم‌های بیشتری در راه است. »

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: