کد خبر: ۷۹۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۷
روزنامه الاخبار گزارش داد:
روزنامه «الاخبار» با اشاره به اجرایی شدن دور جدید تحریم‌ها علیه ایران نوشت که امروز در ایران همبستگی بزرگ اجتماعی وجود دارد مبنی بر اینکه تحریم‌ها را بپذیرد و با آنها مقابله کند.
اتحاد روز افزون ملت ایران، ارمغان تحریم‌های آمریکا بوده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، ایران دومین بسته از تحریم‌­های سخت آمریکا را دریافت کرد. درست زمانی که ایرانی­‌ها تاثیر تحریم بخش نفت را انکار نمی­‌کنند، اما آنها تأکید می­‌کنند که حمله جدید آمریکا بر وحدت کشور افزوده است و این بار با قدرتی بیشتر و بزرگ‌تر در میان تغییرات جغرافیای سیاسی جهان ظاهر خواهند شد.

 بسته دوم تحریم‌­ها علیه ایران اجرایی شد و با توجه به این‌که بخش­‌های حیاتی اقتصاد و در رأس آنها نفت و انرژی و شرکت‌های تامین مالی بندرها، حمل و نقل، کشتی‌سازی و خرید صنایع پتروشیمی را  هدف قرار می­‌دهد،‌ در نوع خود سخت‌ترین تحریم­‌ها به شمار می­‌رود.

هدف اصلی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از وضع تحریم­‌ها علیه ایران،‌ اجبار ایرانیان به مذاکرات جدید است اما امروز جریان‌­های مختلف ایرانی بر شکست مذاکره با آمریکا در هر سطحی که باشد،‌ اجماع‌نظر دارند،‌ به ویژه اینکه ایران توافق هسته‌­ای را که نخستین ماحصل گفت‌وگوهای مستقیم با آمریکا بوده،‌ نقض نکرد.

به نقل از الاخبار،‌ علاوه بر این «حسین رویوران» کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: «آمریکا یک قدرت شکست‌ناپذیر نیست،‌ بله این کشور نقشه­‌هایی را طراحی می‌­کند اما ایران نیز تدابیری را برای مقاومت در برابر این نقشه­‌ها اتخاذ می­‌کند».

وی افزود: «امروز در ایران همبستگی بزرگ اجتماعی وجود دارد مبنی بر اینکه تحریم‌ها را بپذیرد و با آنها مقابله کند».  

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: