کد خبر: ۷۹۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۲۴۷
مهاجم سابق رئال ماردید و تاتنهام از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.
خداحافظی مهاجم سابق رئال مادرید از دنیای فوتبال

به گزارش خبرداغ  ایلنا، این بازیکن 35 ساله در ماه آگوست به تیم ایسبرگ پیوسته بود اما به دلیل مصدومیت، تنها 55 دقیقه در سوپرلیگا دانمارک دیده شده است. با این حال بازیکنی که سابقه 109مرتبه برتن کردن پیراهن تیم ملی هلند را در کارنامه دارد و همچنین برای آژاکس، هامبورگ و رئال بتیس بازی کرده احساس می‌کند دیگر نمی‌تواند به فوتبال ادامه بدهد.

فن در فارت تلگراف گفت: من باید در همین لحظه آن را متوقف کنم. من برای دوباره ساختن اینجا نیستم، اما برای فوتبال چرا. می‌خواستم پدربزرگ فوتبال باشم اما در حال حاضر این نیست. من فقط می توانم برای تمام سال هایی که من اجازه داشتم به فوتبال بازی کنم، سپاسگزار باشم، از همه بازیکنان، کارکنان و طرفداران که همراهم بودند. در این مورد احساسات گرمی دارم. زمانی عالی بود. در تیم ملی بودم و در عرصه باشگاهی هم عناوین زیادی کسب کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: