کد خبر: ۷۹۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۶۴۲
طی چند روز آینده ممکن است تغییراتی محسوس را در باشگاه استقلال شاهد باشیم.
شفر بخاطر این موضوع به همکاری اش با استقلالی ها پایان می دهد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، طی چند روز آینده ممکن است تغییراتی محسوس را در باشگاه استقلال شاهد باشیم. 

 

باشگاه استقلال پس از شکست مقابل سپاهان امیر قلعه نویی دوباره در بحران فرو رفته و آبی های پایتخت این روزها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کنند از جمله کنار رفتن تیم شفر از جام حذفی!

 

با وجود حمایت تمام قد بازیکنان استقلال از سرمربی آلمانی خود و همدلی آن ها برای بازگشت به روزهای اوج به نظر می رسد که بزرگتر های باشگاه به یک جمع بندی کلی در مورد نیمکت استقلال رسیده اند و قصد دارند با تدابیری ویژه پروژه حذف نام شفر در نیمکت را آغاز کنند.

 

پس از فشار و انتقاد های افرادی مانند حسن روشن در باشگاه استقلال، کمیته فنی و هیئت مدیره آبی ها به این نتیجه رسیده اند که نام ساشا شفر فرزند سرمربی را از لیست کادر فنی تیم حذف کنند، این تصمیم می تواند سرآغاز فصلی جدید در باشگاه استقلال باشد.

 

با توجه به سابقه شفر، این مربی حاضر نخواهد بود بدون پسرش در تیمی کار کند و اگر باشگاه بخواهد بر روی نام ساشا قلم قرمز بکشد به احتمال زیاد خود شفر نیز به همکاری اش با استقلالی ها پایان دهد.

ایسکانیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: