کد خبر: ۷۹۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۲۶۷
به غیر از سیامک نعمتی هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس محروم نیستند.
شایعه ای داغ که تکذیب شد ! خیالتان راحت ! این بازیکن پرسپولیس از دیدار فینال محروم نیست!به گزارش خبرداغ ، برخی رسانه ها به خصوص در فضای مجازی خبر از محرومیت مدافع پرسپولیس از دیدار برگشت فینال می دهند.

 

خبری تحت عنوان محرومیت «شجاع خلیل زاده» از حضور در فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا به صورت گسترده در فضای مجازی به چشم می‌خورد. کسانی که این شایعه را ساخته اند، به این باور رسیده اند که، چون شجاع در مراحل قبلی نیز کارت زرد دریافت کرده بود، با دریافت اخطار از ما نینگ داور چینی دیدار رفتِ فینالِ مقابل کاشیما ژاپن، از حضور در دیدار روز شنبه هفته آینده محروم است.
در این مورد، یکی از مسئولان امر به ما گفت: «اصلا این موضوع صحت ندارد و به غیر از سیامک نعمتی که کارت قرمز دریافت کرد، هیچ یک از بازیکنان پرسپولیسمحروم نیستند. آن‌ها می‌توانند تیم شان را همراهی کنند، زیرا اصولا کارت‌های زرد از مراحل قبل به مرحله فینال نمی‌رسد و از این رو، شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا فقط یک کارت زرد دارند.»

منبع: خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: