کد خبر: ۷۹۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۳۲۷
رئیس محیط‌ زیست شاهرود از تلف شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در اثر برخورد با خودروهای عبوری در مسیر جاده مجن خبر داد و گفت: این هفتمین خرس قهوه‌ای است که طی یک سال گذشته تلف‌ می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها، رئیس محیط‌ زیست شاهرود از تلف شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در اثر برخورد با خودروهای عبوری در مسیر جاده مجن خبر داد و گفت: این هفتمین خرس قهوه‌ای است که طی یک سال گذشته تلف‌ می‌شود.

تلف شدن خرس قهوه‌ای در شاهرود

علی‌اکبر قربانلو ضمن بیان اینکه یک قلاده خرس قهوه‌ای در اثر برخورد با خودروهای عبوری در محور مجن شاهرود تلف شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۲۱ شب گذشته سیزدهم آبان ماه به وقوع پیوست که در پی آن توله خرس از ناحیه سر به‌شدت دچار آسیب‌دیدگی و درنهایت تلف شد.

وی اضافه کرد: با نزدیک شدن خواب زمستانی خرس‌ها و ضرورت ذخیره‌سازی چربی در بدن، تحرکات آن‌ها افزایش‌یافته و از طرفی کمبود غذای حیوان و معدن‌کاوی در بالادست شاهوار خرس‌ها را به باغات و حاشیه روستاهای منطقه می‌کشاند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: