کد خبر: ۷۹۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۵۵۱
فال روزانه دوشنبه 14 آبان 1397
متولد فروردین : حتی اگر شما امروز مجهز به یک لیست خرید باشید، ممکن است هنوز قادر به تصمیم‌گیری در مورد چیزهایی که نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست که شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی خود در مورد روزی که در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه کار خواهید کرد و بیشتر هم تفریح خواهید کرد.

متولد اردیبهشت : شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

متولد خرداد
: شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید.

متولد تیر : با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود. اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

متولد مرداد
: شما از انجام دادن کارهایی را که پشت سر هم برایتان بوجود می‌آیند خسته شده‌اید، خوشبختانه، با تمرکز به روی اهداف بلند مدت خود می‌توانید قدر و ارزش لحظه حال را دریابید. اما این کار می‌تواند یک سیاست کاملا ماهرانه و در عین حال فریبنده باشد چرا که درست نیست که آنچه اکنون اتفاق می‌افتد را نادیده بگیرید. بین کارهای که الان در دست انجام دارید و کارهایی که قبلا شروع کرده بودید تعادل برقرار کنید و اگر طرحی به سرانجام نرسید آن را برای مدتی رها کنید تا بعدا سر فرصت به آن بپردازید. بهترین کار برای پیشبرد کارهایتان این است که به موقعیت‌های موجود واکنش نشان دهید و مطئمئن باشید که به هدف تان خواهید رسید.

متولد شهریور
: ممکن است امروز احساس کنید که از جانب کسی چشم می‌خورید چرا که سیاره حاکم شما ونوس شما را با شخصی آشنا می‌کند که باعث میشود شما عصبی شده و احساس پریشانی کنید. مواجه شدن با افکار و ترس‌هایتان می‌تواند راه خوبی باشد تا شما دریابید که چه چیزهایی در شما احساس امنیت و رضایت ایجاد می‌کنند. شاید این کار اکنون کمی‌سخت باشد،‌ اما تغییراتی که درست در جلوی روی شما درحال ایجاد شدن هستند، باعث می‌شوند تا شما بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست یابید.

متولد مهر : به جای اینكه كارهایتان را به خانه آورده و در خانه هم كار كنید، می‌توانید برای مدتی از زیر كار فرار كنید و برای تفریح از خانه خارج شوید. شما حتی اگر وظایف خیلی زیادی هم داشته باشید، دوست ندارید تمام روز را كار كنید. به هرحال شما نمی‌توانید كاملاً بی خیال وظایف و تعهدات خود بشوید. اگر قولی می‌دهید باید حتماً بهش عمل كنید. بعد از این كار شما می‌توانید به بچه‌هایی كه در محوطه شنی پارك بازی می‌كنند بپیوندید!!

متولد آبان : شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

متولد آذر : رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.

متولد دی : امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.

متولد بهمن : شما امروز کارهایتان را تمام و کمال انجام داده اید چرا که بلاخره به مرحله ای رسیده اید که مقاوم و استوار باشید. به حرف دیگری گوش ندهید که شما را تشویق می‌کند تا سریع تر کار کنید؛ شما معمولا کاری را انجام می‌دهید که می‌دانید بهره وری و کارایی شما را بالا می‌برد. خوشبختانه شما می‌توانید با قدرت از خودتان دفاع کنید چرا که امروز سیاره حاکم شما با ونوس دوست داشتنی بهم پیوسته اند. اخیرا برای تان آسان تر شده است که بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید کاری را انجام دهید که به نفع تان است و برای آن ایستادگی کنید.

متولد اسفند : اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: