کد خبر: ۷۹۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۴
یک هواپیمای مسافربری امروز از شهر نووسیبیرسک روسیه به سمت شهر سانیای چین پرواز می‌کرد که به دلیل نقص در شیشه کابین خلبان در فرودگاه «کراسنویارسک» در سیبری فرود اضطراری داشت.
فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در مسیر روسیه به چین

یک فروند بوئینگ 737 که در مسیر روسیه به چین پرواز می‌کرد، بعد از ایجاد شکاف در شیشه کابین خلبان فرود اضطراری داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ در مسیر چین، به دلیل شکاف در شیشه کابین خلبان فرود اضطراری کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، یک هواپیمای مسافربری امروز (یکشنبه) از شهر «نووسیبیرسک» روسیه به سمت شهر «سانیا»ی چین پرواز می‌کرد که به دلیل نقص در شیشه کابین خلبان در فرودگاه «کراسنویارسک» در سیبری فرود اضطراری داشت.

برآورد شده است ۱۶۶ مسافر به اضافه هشت خدمه و خلبان سرنشین این هواپیما بوده‌اند و متعلق به شرکت هواپیمایی «نورداستار» روسیه است.

هفته گذشته یک فروند بوئینگ ۷۳۷ دیگر دقایقی بعد از بلند شدن از فرودگاهی در کوالالامپور به داخل دریا سقوط کرده بود. کارشناسان اندونزیایی گفتند هواپیمای مذکور یک روز قبل از سقوط در پرواز دیگری مشکل سرعت داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: