کد خبر: ۷۹۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۵۵
فال روزانه یکشنبه 13 آبان 1397
متولد فروردین : برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

متولد اردیبهشت : امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

متولد خرداد : ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

متولد تیر
: ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

متولد مرداد
: ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می‌کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از "گروه” باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

متولد شهریور
: افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

متولد مهر : امروز شاید دیگران فكر كنند شما در كارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیكه شما كاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا كه خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدكه قدرت استفاده كردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمركز كنید.

متولد آبان : با وجود اینکه شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما ممکن است مایل باشید که رهبری دوستان تان را نیز بر عهده بگیرید. احتمالا متعجب می‌شوید چرا که می‌بینید چقدر سریع دیگران رهبری شما را می‌پذیرند، و یکباره هیجان زده می‌شوید و به این باور می‌رسید که تنها نیستید. اما مراقب باشید که چگونه با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، به خاطر اینکه ممکن است دیگری را با داوری شتاب زده خود ناراحت کنید. آرام باشید و قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید. در مجامع اجتماعی مودب باشید چرا که بدین ترتیب میتوانید در زندگی تان موفق باشید.

متولد آذر : به جای انکه صبر کنید و ببینید که وقایع امروز شما را به کجا می‌برد زمانیکه بیدار شدید اول برنامه ریزی کنید. شما باید قادر باشید که بین وظایف تان تعادل برقرار کرده و آنها را برای مدت زمان کمی‌که در اختیار دارید اولویت بندی کنید. اگر نتوانید زمان تان را بدرستی مدیریت کنید ممکن است فرصت‌ها و امکاناتی که اکنون در اختیار شماست از بین بروند. خوشبختانه شما می‌توانید بوسیله متعهد بودن به برنامه ریزی که اول صبح کرده اید از این احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید.

متولد دی : گرفتگی کامل ماه امروز درست برخلاف خورشید در نشان شماست و به شما یادآوری می‌کند که بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می‌دهد ولی در عین حال فکر می‌کنید که انتظارات آنها کاملا غیر واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران انجام دهید.

متولد بهمن
: شما مسئول تمام کارها و سخنانی هستید که بر زبان می‌رانید پس بهتر است مراقب صحبت کردن خودتان باشید زیرا با صحبتهایی که ممکن است در جای نامناسب بر زبان بیاورید دیگران را رنج می‌دهید به همین دلیل شاید دشمنان زیادی را برای خود درست کنید. بهتر است جلوی هیجانات خود را در هر شرایطی بگیرید.

متولد اسفند : امروز شما تعادل كامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه كردن به جزئیاتی كه لازم است تا این كار درست انجام شود، را شناخته‌اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارا هستید، ولی آرزوهایتان می‌تواند زندگی روزانه‌تان را با احتمال غیر واقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی كه در ذهنتان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگیتان استفاده كنید.
 پرشین فال


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: