کد خبر: ۷۹۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۶
محمدرضا داورزنی گفت که وزارت ورزش با استعفای رسول خادم موافقت کرده است. پیش از این حمید بنی تمیم و رضا لایق نایب رئیس و دبیر فدراسیون هم استعفا کرده بودند اما قرار شد تا تعیین سرپرست، این دو به کار خود ادامه دهند.
وزارت ورزش با استعفای رسول خادم موافقت کرد

به گزارش خبرداغ ، با اعلام معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، این وزارت خانه با استعفای رییس فدراسیون کشتی وموافقت کرده است.

محمدرضا داورزنی در مجمع عمومی و سالیانه جودو گفت: وزارت ورزش با استعفای رسول خادم موافقت کرده است، خادم هم با تماس تلفنی و هم با ارسال نامه اصرار داشت که هر چه زودتر مجمع برگزار شود و ما هم تلاش می کنیم که این اتفاق روی دهد.

پیش از این حمید بنی تمیم و رضا لایق نایب رئیس و دبیر فدراسیون هم استعفا کرده بودند اما قرار شد تا تعیین سرپرست، این دو به کار خود ادامه دهند.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: