کد خبر: ۷۹۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از داور دیدار رفت تیمش برابر کاشیما گفت: یک میلیون سوت می‌توانست زده شود اما دو تصمیم اشتباه داور به تیم ما لطمه زد و نتیجه را تغییر داد.
برانکو: اشتباه داور نتیجه بازی را تغییر داد/ کار آسانی نداریمبه گزارش خبرداغ، برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست  ۲ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا به تیم کاشیما تبریک می گویم که توانستند این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: با اینکه در زمین حریف بودیم اما می توانستیم این دیدار را با برتری به پایان برسانیم.

 

برانکو با انتقاد از داور این دیدار گفت: از داوری ناامید هستم. داور می توانست یک میلیون سوت بزند اما من به دو نمونه از این اشتباهات اشاره می کنم که می توانست برای ما مفید باشد. داور باید بازیکن حریف را اخراج می کرد اما این کار را نکرد. 

 

سرمربی سرخپوشان ایران خاطرنشان کرد: اشتباهاتی که داور داشت در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

 

برانکو با اشاره به دیدار برگشت این تیم برابر کاشیما که روز ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد گفت: ما با حمایت ۸۰ هزار هوادار به دنبال پیروزی خواهیم بود. کار آسانی نیست اما تمام تلاشمان را می کنیم که به پیروزی برسیم.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: