کد خبر: ۷۹۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۲۴۷
فضای اینستاگرام در ایران به واسطه غلبه سلبریتی‌های بی‌مصرف، فضای مقاومت و استقامت نیست. در اغلب کشور‌های دنیا شبکه‌های اجتماعی به محفلی برای شکل‌گیری جنبش‌های اجتماعی به نفع استقامت و مقاومت در برابر چالش‌های مبتلا به جامعه تبدیل شده است، اما شبکه اجتماعی اینستاگرام در کشورمان به فضایی برای نمایش ثروت و تن‌پروری تبدیل شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جوان: فضای اینستاگرام در ایران به واسطه غلبه سلبریتی‌های بی‌مصرف، فضای مقاومت و استقامت نیست. در اغلب کشور‌های دنیا شبکه‌های اجتماعی به محفلی برای شکل‌گیری جنبش‌های اجتماعی به نفع استقامت و مقاومت در برابر چالش‌های مبتلا به جامعه تبدیل شده است، اما شبکه اجتماعی اینستاگرام در کشورمان به فضایی برای نمایش ثروت و تن‌پروری تبدیل شده است.

روزنامه جوان: اینستاگرام استقامت مردم را ضعیف میکند

با گشت‌و‌گذاری میان صفحات اینستاگرامی افراد مختلف به‌خصوص چهره‌ها با نمایشی از راه و ثروت طبقه نوکیسه مواجه می‌شوید، آن هم در شرایطی که فضای کلی کشورمان تشنه تزریق روحیه مقاومت و پایداری است.

این روز‌ها جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه مقاومت و استقامت است و شاید بتوان در شرایط کنونی چنین روحیه‌ای را در فضای عمومی جامعه شاهد بود. تنش‌های اقتصادی بالا با تمام چالش‌هایی که برای عامه جامعه داشته، اما نتوانسته مقاومت طاقت مردم را در برابر این فضا طاق کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: