کد خبر: ۷۹۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۴۴۹
تمامی‌ بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما به فروش رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از مشرق، کاشیما آنتلرز و پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز در ژاپن به مصاف یکدیگر می‌روند.

حاشیه های این دیدار را در ادامه بخوانید:

* لحظاتی قبل مسئولان برگزار کننده بازی اعلام کردند تمامی‌ بلیت‌های دیدار رفت به فروش رسید. تنها تعدادی بلیت در جایگاه VIP باقی مانده که مخصوص به ورزشکاران است.

* باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن در چند ساعت باقی‌مانده به آغاز رویارویی آسیایی با پرسپولیس خطاب به هوادارانش اعلام کرد فروش بلیت در ورزشگاه منتفی است. این باشگاه ژاپنی سپس 3 فروشگاه همکار خود را جهت خریداری بلیت بازی با پرسپولیس را اعلام کرد.

* در حالی که به نظر می‌رسید فروش بلیت‌های بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس چند روز زودتر پایان یابد اما همچنان تعداد محدودی از آنها برای فروش وجود دارند.

* لباس‌هایی که مسئولان ژاپنی برای بازی فینال در نظر گرفته بودند تقریبا به طور کامل به فروش رفته است. تنها تعدادی لباس سفید بزرگ به قیمت 2800 ین و لباس کوچک به قیمت 1800 ین باقی مانده است که بیرون ورزشگاه عرضه خواهد شد.

* موری‌یاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن مهمان ویژه بازی فینال است. قرار است وی با حضور در جایگاه ویژه بازی را از نزدیک نظاره کند.

آخرین جلسه فنی پرسپولیس قبل از اعزام تیم به ورزشگاه در هتل محل اقامت سرخپوشان برگزار شد.

 در این جلسه آخرین نکات فنی از سوی کادرفنی به بازیکنان اعلام شد و پس از آن اعضای تیم راهی ورزشگاه محل برگزار مسابقه شدند.

* هواداران ایرانی مقابل هتل جمع شده بودند و به حمایت از تیم پرداختند.

* همچنین اطراف ورزشگاه هم ترافیک زیادی وجود داشت.

* هواداران ایرانی در جایگاه هفت ورزشگاه حضور یافتند.

* تیم فوتبال کاشیما زودتر از کاروان پرسپولیس وارد ورزشگاه شد.

* قبل از شروع بازی‌ مسئولان برگزار کننده ژاپنی هماهنگی‌های لازم را با هواداران تیم خود برای نحوه تشویق بازیکنان انجام دادند.

برانکو برای دیدار با کاشیما آنتلرز با ترکیب زیر به میدان خواهد رفت:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا، علی علیپور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: