کد خبر: ۷۸۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۷۳
افزایش سطح پرولاکتین بعد از انزال می تواند در عدم آمادگی شما برای رابطه مجدد نقش داشته باشد
چرا همیشه آمادگی دور دوم رابطه جنسی را ندارید؟این مساله مربوط به تغییرات بدن شما بعد از ارگاسم است. به گفته دکتر جمین برهمابات متخصص اورولوزیست و استادیار کالج پزشکی UCF، پس از ارگاسم الت تناسلی شما به دلیل سیگنال هایی عصبی که پیام ریلکس شدن به بدنتان صادر می کنند، جمع می شود. سطح دوپامین و تستوسترون افت کرده و پرولاکتین بالا می رود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفاآنلاین:افزایش سطح پرولاکتین بعد از انزال می تواند در عدم آمادگی شما برای رابطه مجدد نقش داشته باشد.

در مقابل زنان دوره مقاومتی بسیار کوتاه تری دارند یا گاهی اصلا چنین دوره ای ندارند. بدن زنان برای ارگاسم چند گانه طراحی شده است و می توانند پشت سر هم چند بار ارگاسم شوند.

ولی این توانایی دلیل بر خواستن مجدد و پشت سر هم ارگاسم نیست. شریک زندگی شما ممکن است پس از ارگاسم فوق العاده حساس شده و تمایلی به رابطه دوم نداشته باشد بنابراین قبل از شروع دور دوم باید از او سوال کنید.


به طور کلی دوره مقاومت یا تاخیر برای ارگاسم مجدد در مردان چقدر طول می کشد

زوج ناراحت

دوره های تاخیر برای هر مرد متفاوت است و از کمتر از نیم ساعت تا چند ساعت یا حتی یک روز کامل متفاوت است. البته این تاخیر ها در طول زندگی و سنین مختلف تغییر می کند.

مدت زمان تاخیر بین ایجاد توانایی داشتن رابطه جنسی به سن، میزان تحریک شدن شما بین دو دور، هورمون ها و سلامت کلی بدن شما بستگی دارد. مطالعات نشان داده اند که این زمان در جوانان می تواند چند دقیقه باشد در حالی که در مردان 30 تا 40 ساله می توانید 30 تا 60 دقیقه یا بیشتر طول بکشد.


چه کاری می توان برای کوتاه کردن فاصله بین دو رابطه جنسی انجام داد

افزایش تحریک می تواند بهترین روش برای سریعتر آماده شدن بدنتان برای دور دورم رابطه جنسی باشد می توانید از بازیها و شوخی ها و حرفهای جنسی یا به اصطلاح کثیف استفاده کنید. حتی کوچکترین تغییرات هم می تواند منجر به سریعتر آماده شدن شما برای دور دوم شود.

البته مکمل هایی هم وجود دارد که می تواند نعوظ شما را سریعتر، سخت تر و طولانی تر کند ولی در مصرف آن ها باید مراقب باشید چون این مکمل ها زیر نظر سازمان غذا و دارو تولید نمی شوند بنابراین شاید موثر نباشند.

می توانید از شریک خود بخواهید آلت شما را لمس کند یا از حلقه های آلت استفاده کنید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: