کد خبر: ۷۸۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۳۶۸
بالگرد شخصی مالک باشگاه «لستر سیتی» انگلیس روز شنبه در مرکز این شهر سقوط کرد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این بالگرد که در نزدیکی استادیوم «کینگ پاور» لستر سقوط کرده، متعلق به «ویچای سریواداناپرابا» میلیاردر تایلندی و مالک باشگاه فوتبال «لستر سیتی» بوده است
بالگرد مالک باشگاه «لستر» انگلیس در مرکز این شهر سقوط کردبه گزارش خبرداغ ، رسانه‌های انگلیسی شنبه شب از سقوط یک فروند بالگرد شخصی در مرکز شهر «لستر» انگلیس و وقوع آتش‌سوزی بر اثر این حادثه خبر دادند.

به نوشته نشریه «دیلی میل»، گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این بالگرد که در نزدیکی استادیوم «کینگ پاور» لستر سقوط کرده، متعلق به «این بالگرد متعلق به «ویچای سریواداناپرابا» میلیاردر تایلندی و مالک باشگاه فوتبال «لستر سیتی»  بوده است.

بنا بر این گزارش، این بالگرد تنها دقایقی پس از ترک استادیوم کینگ پاور و در حالی که هنوز از استادیوم قابل رؤیت بوده، ناگهان کاهش ارتفاع پیدا کرده و تنها چند صد متر دورتر در یک پارکینگ خودرو به زمین برخورد کرده و آتش گرفته است.

 

هنوز پلیس و مقام‌های محلی تایید نکرده‌اند که این بالگرد حامل چه کسی بوده، اما شاهدان می‌گویند سریواداناپرابا دقایقی قبل از حادثه پس از تماشای مسابقه دو تیم لستر سیتی و «وستهم» با همین بالگرد استادیوم را ترک کرده و احتمالا بر اثر سقوط بالگرد جانش را از دست داده است.

در پی این سانحه، پلیس خیابان‌های منتهی به محل وقوع حادثه را مسدود و استادیوم تیم فوتبال لستر را نیز تخلیه کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: