کد خبر: ۷۸۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۷۴
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگرچه رأی‌گیری نهایی در خصوص وزرای پیشنهادی چهار وزارتخانه در فراکسیون نمایندگان ولایی انجام نشده اما نظر فراکسیون در رابطه با این وزرا مثبت است.
نظر مثبت فراکسیون ولایی درباره چهار وزیر روحانیبه گزارش خبرداغ به نقل ا فارس: ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوع رأی اعتماد مجلس به چهار وزیر پیشنهادی، کار، راه، اقتصاد و صنعت گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در قالب چهار کمیته به صورت جداگانه صلاحیت وزرای پیشنهادی را مورد بحث و بررسی قرار داد و و هر کمیته با یکی از وزرا دیدارها و بررسی‌های لازم را در این خصوص داشت.

وی افزود:‌ پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته‌های چهارگانه و دیدار این کمیته‌ها با وزرای پیشنهادی جمع‌بندی فراکسیون ولایی بر این بود که نگاه مثبت به چهار وزیر پیشنهادی دارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: فراکسیون نمایندگان ولایی در کمیته‌ای با ریاست حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری صلاحیت محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی کمیته‌ای به ریاست محمد دهقان بررسی صلاحیت محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در کمیته‌ای به ریاست حمیدرضا فولادگر صلاحیت رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و در کمیته‌ای به ریاست سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صلاحیت فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را مورد بررسی قرار داد.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: اگرچه رأی‌گیری و جمع‌بندی نهایی در خصوص وزرای پیشنهادی در فراکسیون هنوز انجام نشده و رأی‌گیری در این خصوص در نشست صبح امروز فراکسیون انجام خواهد شد اما نظر اکثریت اعضا درباره وزرای پیشنهادی مثبت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: