کد خبر: ۷۸۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۰۳۲
فال روزانه جمعه 4 آبان 1397
متولد فروردین : گی پرتوافشانی می کند، شما شانس دیدن چیزهایی را دارید که معمولاً خارج از دسترس شما بودند. به جای اینکه از چیزهایی که پوشیده باقی مانده اند هراس داشته باشید، اکنون می توانید با یاری آنچه که آموخته اید کارتان را انجام دهید. زمانی که شما می خواهید با توجه به یافته های جدیدتان نقطه نظرات خود را تغییر دهید، قدرت شما افزایش پیدا می کند.

متولد اردیبهشت : شما امروز می‌توانید اثری بلند مدت در رفتارهای کوتاه مدت خود داشته باشید. این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا با تغییرات کوچک به نتایج بزرگی برسید. اما کمتر احتمال دارد که شما اکنون مسئولیت مهمی را قبول کنید زیرا که شما می‌خواهید آزاد باشید تا اختیارات خودتان را کشف کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید به کسی جواب مثبت ندهید. تا زمانی که نفهمیده‌اید دلتان واقعاً چه می‌خواهد صبر کنید.

متولد خرداد
: شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد. اما خوشبختانه امیدی که شما به آینده دارید مانند یک پشتیبان از شما حمایت می‌کند تا بتوانید به اهدافی که در نظر داشته اید و کمی به تعویق افتاده اند برسید. زندگی شما در حال تغییر می‌باشد و تنها شخصی که راه‌های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.

متولد تیر
: شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

متولد مرداد
: امروز شما در حالت و خلق خوشی و تفریح هستید و خوشبختانه بیش از آنکه فکرش را بکنید این کار راحت است. تنها مشکل وقتی است که این نکته را کشف می‌کنید بیشتر از آنکه انتظار داشته باشیداین کار پیچیده و دشوار است. انرژی قبلی خود را برای موضوعات ساده و بی اهمیت هدر ندهید؛ فقط با نور درونی و راهنمای خود در روز پیش بروید و صبر کنید تا این دشواری‌ها بگذرند.

متولد شهریور : امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده‌ای که همیشه از شما دوری می‌کرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌کردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

متولد مهر : شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یكی همكاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت كردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینكه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما كه خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نكنید كه نباید در مورد یك كار صحبت كنید بلكه فقط باید آن را انجام دهید.

متولد آبان
: در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می‌گیرد و به شما گرما می‌بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می‌دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی‌شود که به خاطر این انرژی‌های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

متولد آذر
: امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

متولد دی : شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما در قرن ۲۱ بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

متولد بهمن
: احتمالا امروز مسائل مالی گریبانگیر شما خواهد شد چرا که ماه کامل در دومین خانه از "دارایی و سرمایه” شما افتاده است. ممکن است تلاش کنید تا بین درآمد و مخارج خود تعادل ایجاد کنید . همچنین می‌فهمید که در موقعیتی نیستید که ثروت و دارایی بیش از آنچه نیاز دارید بدست بیاورید. همچنین ممکن است بفهمید که رویاها و تصورات قدیمی‌تان با چیزهایی که اکنون می‌خواهید جور در نمی‌آید. آرام آرام به سوی آینده گام بردارید. اگر روی پاهای خود بایستید خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید به تعادل مالی می‌رسید.

متولد اسفند : در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: