کد خبر: ۷۸۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در راستای سیاست کلی ستاد کل نیروهای مسلح، بنیاد تعاون سپاه تصمیم گرفته است سهام غیر مستقیم خود را در مخابرات واگذار کند.
توضیح درباره کناره‌گیری سپاه از سهام مخابراتبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در راستای سیاست کلی ستاد کل نیروهای مسلح، بنیاد تعاون سپاه تصمیم گرفته است سهام غیر مستقیم خود را در مخابرات واگذار کند.

محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد خروج بنیاد تعاون سپاه از شرکت توسعه اعتماد مبین مربوط به سهام‌داری شرکت‌های مخابرات ایران و همراه اول گفت: یک سیاست کلی که در این سال‌ها پیگیری و ستاد کل نیروهای مسلح هم به آن تاکید داشته خروج نیروهای مسلح از عرصه اقتصادی بوده است.

وی ادامه داد: آن چیزی که منتشر شد این است که بنیاد تعاون سپاه تصمیم گرفته است سهام غیر مستقیم خود را در مخابرات واگذار کند و جزئیات مکانیزم آن اطلاع رسانی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: