کد خبر: ۷۸۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۸۰۳
شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران با صدور بیانیه‌ای در اعتراض به وضعیت معیشتی معلمان اعلام کرد که وعده‌های پیشین برای مهرماه محقق نشده‌است.
فیش‌های حقوقی معلمان متحول نشد/ چه بر سر رتبه‌بندی آمد؟
به گزارش خبرداغ، شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران با صدور بیانیه‌ای به وضعیت شغلی و معیشتی معلمان اعتراض کرد.

در این بیانیه به عدم تحقق وعده‌ها در ارتباط با بهبود وضعیت معیشتی معلمان اعتراض شده و بی‌سرانجامی طرح رتبه بندی مورد انتقاد قرار گرفته‌است.

در بخشی از این بیانیه می‌خوانیم: مهرماه ۱۳۹۷ در حالی به پایان رسید که هیچ تحولی  در فیش‌های حقوقی رخ نداد و از اجرای طرح رتبه بندی خبری نیست. دولت به جای حل  مشکلات آموزشی دانش آموزان و مشکلات معیشتی معلمان، در حال تدوین طرح هایی مانند طرح معلم تمام وقت است.

در ادامه این بیانیه، این تشکل صنفی اعلام کرده: خواسته‌ی ما تحقق یک زندگی شرافتمندانه برای همه‌ی مردم از جمله معلمان است. ما خواهان آینده‌ای بهتر برای کودکان هستیم همراه با صلح ، برابری و آزادی.

منبع: خبرگزاری ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
نظرم اینه که خانه از پای بست ویران است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: