کد خبر: ۷۸۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۶۷۴
فال روزانه پنجشنبه 3 آبان 1397
متولد فروردین : اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.

متولد اردیبهشت : امروز حجم کارهایی که شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست که شما نیاز دارید که از مسئولیتهای‌تان شانه خالی کنید؛ بلکه این مفهوم را می‌رساند که اگر شما از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید کرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر کارهایی که می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شکایت کنید یا اینکه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.

متولد خرداد : شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

متولد تیر
: شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی ‌و یا یکی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

متولد مرداد : امروز زمان خوبی است که در میدان زندگی حاضر شوید و موقعیت دشواری را که پیش آمده به جای اینکه از آن فرار کنید تحت کنترل خود درآورید. درباره اتفاقاتی که در حال وقوع است بیندیشید؛ و بعد بر مبنای تجزیه و تحلیل‌های خود عمل کنید. طبیعتا شما آدم بسیار محتاطی هستید که هر کدام از افکار خود را اندازه گیری می‌کنید. به هر حال اکنون الان آماده‌اید که به درون استخر”کار” بپرید بدون اینکه ببینید آیا آب درون آن هست یا نه! خود را از احساسات تان جدا نکنید به خاطر اینکه آنها چیزهای زیادی دارند که به شما یاد دهند.

متولد شهریور
: شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

متولد مهر
: اگرچه امروز رویاهای شما كاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بكشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فكر می‌كنید كه رویاهایتان كاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی كه دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت كه با طرفداران خود صحبت می‌كنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

متولد آبان
: امروز چیزی وجود ندارد که شما را مشغول کند و بدوینوسیله شما را از پیشرفت باز دارد مگر اینکه درانجام وظایف خانه و خانواده تان کوتاهی کرده باشید. مهم نیست که در مرحله بعدی چقدر می توانید تفریح کنید مهم این است که قادر نیستید که کارتان را ترک کنید تا زمانیکه تمام مسئولیت هایتان را انجام داده باشید. اما بعد از اینکه وظایف تان را انجام دادید ممکن است هر چیزی پیش بیاید. تا زمانیکه این کار را به عنوان یک تفریح و ماجراجویی ببینید؛ مطمئن باشید که برای انجام این گونه کارها در آینده داوطلب خواهید شد.

متولد آذر
: اگر شما از بیان کردن آرزوهایتان خودداری کنید فقط به خاطر اینکه از نتیجه این کار می‌ترسید، ممکن است فرصتهای خیلی زیادی را از دست بدهید. اما همه فرصتهایتان را از دست نمی‌دهید، برای اینکه شانسهای خیلی زیادی پیش روی شما قرار خواهند گرفت. ضمناً در عین حال که ونوس به سمت دوازدهمین خانه شما مربوط به هوشیاری معنوی حرکت می‌کند، آروزهای شما نیز از مسائل عشقی شخصی بیشتر به سمت مسائل معنوی متمایل می‌شوند.

متولد دی
: شما به راحتی می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید و در این راه به کمک کسی نیازی ندارید. زیرا بصیرت و بینش فوق العاده قوی نسبت به آینده دارید. به طور مستقل و تنها هر زمانی که اراده کنید می‌توانید این کار را انجام دهید. رفتارهای و گفته‌های شما کاملا حساب شده می‌باشد. اما یک موضوع را بخاطر داشته‌اید، انسان موجودی اجتماعی است، در کنار افراد دیگر در جامعه است که می‌تواند خود را پیدا کند و به اهداف والایی که دارد برسد پس نقش افراد را در زندگی تان از یاد نبرید.

متولد بهمن
: زندگی شماسخت تر از آن است که دوست دارید، و هنوز راه ساده‌ای به ذهنم نمی‌رسد تا برای کاهش استرس‌های درونی تان به شما پیشنهاد کنم. شما نیازهای اساسی دارید که مستلزم این است که روش‌های مشخصی را برای زندگی خود اتخاذ کنید،‌ در عین حال قلب تان چیزی بیش از داشته‌های کنونی تان می‌خواهد. این آرزوهای قشنگ را برای داشتن آینده‌ای بهتر از دست ندهید، حتی اگر نمی‌دانید چگونه به آنها دست یابید. بهترین کار که می‌توانید برای داشتن آینده‌ای بهتر انجام دهید این است که محکم و استوار پای آرزوها و ایده آل‌هایتان بایستید و مطمئن باشید در نهایت به آنها دست می‌یابید.

متولد اسفند : امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: