کد خبر: ۷۸۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۴۵۸
نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت:در شرایط کنونی،خرید و فروش زعفران متوقف شده و تنها قاچاقچیان در بازار فعالیت می کنند.
نرخ زعفران غیر واقعی استبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: غلامرضا میری نایب رئیس شورای ملی زعفران در گفت و گویی درباره آخرین وضعیت بازار طلای سرخ ایرانی اظهار کرد: در شرایط کنونی، خرید و فروش و صادرات زعفران متوقف شده است و تنها قاچاقچیان در بازار فعالیت می کنند.

وی حداقل نرخ هر کیلو زعفران را 5 میلیون و حداکثر 17 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: نرخ های کنونی به هیچ وجه مورد تایید نیست چرا که نرخ واقعی زعفران حداقل 5 میلیون و حداکثر 12 میلیون تومان است.

به گفته میری با وجود آنکه قاچاقچیان تعهدی مبنی بر بازگشت ارز به کشور را ندارند،قیمت را در بازار بالا می برند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نمی توان پیش بینی راجع به وضعیت بازار داشت، بیان کرد: با توجه به آنکه بازار توسط قاچاقچیان مدیریت می شود، از این رو نمی توان پیش بینی راجع به قیمت داشت چرا که خرید و فروشی در بازار انجام نمی شود.

وی در پایان از آغاز برداشت زعفران نوبرانه خبر داد و گفت: برداشت انبوه محصول از 5 آبان ماه آغاز می شود و تا پایان فصل برداشت نمی توان پیش بینی دقیقی راجع به تولید داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: