کد خبر: ۷۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۵
دبیرکل کانون صرافان ایرانیان تاکید کرد: اجازه اخلال در بازار ارز را نخواهیم داد. دلالان کف بازار در جهت تشویش افکار عمومی نقش بزرگی دارند اما درواقع امواج بزرگتر مربوط به گروه‌های بزرگتر است.
کانون صرافان: اجازه اخلال در بازار ارز را نخواهیم داد/تاکید بر نقش دلالان کف بازار در تشویش افکار عمومی

به گزارش خبرداغ ، رضا ترکاشوند در گفت‌و گو با اقتصادآنلاین با اشاره به اطلاعیه اخیر این کانون مبنی بر این که صرافان از آزادسازی دلالان به قید وثیقه خودداری کنند، بیان کرد: بعضی صرافان از سر خیرخواهی اقدام به گذاشتن وثیقه برای آزادسازی دلالان خیابانی کرده‌اند و سیستم قضایی و بانک مرکزی تصمیم گرفتند که اگر کسی برای این افراد وثیقه بگذارند موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وی ادامه داد: در نتیجه ما برای پیشگیری از مشکلاتی که برای این صرافان ایجاد خواهد شد به آن‌ها هشدار دادیم کسی به سمت وثیقه گذاشتن به سمت دلالان حتی با نیت انسان دوستانه نرود و اگر با انجام این اقدام برای آن‌ها مشکلی ایجاد شود مجوزشان را ابطال می‌کنیم.

ترکاشوند در پاسخ به این پرسش که "آیا اخلال‌گران بازار ارز دلالان خیابانی هستند یا گروه‌های بزرگتری در پس این ماجرا قرار دارند؟" گفت: دلالان کف بازار در جهت تشویش افکار عمومی نقش بزرگی دارند اما درواقع امواج بزرگتر مربوط به گروه‌های بزرگتر است.

دبیرکل کانون صرافان ایرانیان اضافه کرد: این دلالان برای جلوگیری از تشویش افکار عمومی و ترویج افکار غلط دستگیر شده‌اند و ما نیز اجازه اخلال در بازار ارز را نخواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: