کد خبر: ۷۸۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۴۰۷
سردار حسین رحیمی درباره جزئیات مرگ فرشید هکی گفت: چهارشنبه هفته گذشته خبری به کلانتری 140 باغ فیض مبنی بر آتش گرفتن یک خودرو و قرار داشتن یک جنازه سوخته داخل آن، رسید که بلافاصله عوامل کلانتری و پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.
رئیس پلیس تهران: پزشکی قانونی صریحاً در نظریه خود اعلام کرد که فرشید هکی خودسوزی کرده و به قتل نرسیده استرئیس پلیس پایتخت گفت: پزشکی قانونی صریحاً در نظریه خود اعلام کرد که فرشید هکی خودسوزی کرده و به قتل نرسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی در حاشیه مرحله چهارم طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران درباره جزئیات مرگ فرشید هکی اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته خبری به کلانتری 140 باغ فیض مبنی بر آتش گرفتن یک خودرو و قرار داشتن یک جنازه سوخته داخل آن، رسید که بلافاصله عوامل کلانتری و پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های اولیه صورت گرفته، خانواده این فرد احضار شدند و نظریه پزشکی قانونی به پلیس ارسال شد، پزشکی قانونی در شرح نظریه خود صریحا اعلام کرد که این فرد دست به خودسوزی زده است.

وی متذکر شد: بنابر اظهارات خانواده متوفی، وی مدت زیادی از زندگی ناراحت بود و چندین بار اعلام کرده بود که قصد خودکشی دارد.

رحیمی در واکنش به اظهارات برخی در فضای مجازی مبنی بر قتل هکی، متذکر شد: این اقدامات تشویش اذهان عمومی است و قطعا دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی کرده، برخورد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: