کد خبر: ۷۸۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۵۰۱
سیستم کسب درآمد در بانک‌ها در حال تغییر و دگرگونی است. به نحوی که سهم کسب درآمد از محل ارائه خدماتی مانند اعتبار اسنادی، خدمات ارزی، ضمانت‌نامه‌های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک اعم از صدور کارت، صورتحساب، انتقال وجه و... تحت عنوان غیرمشاع مورد توجه قرار گرفته است. بانک سرمایه نیز با ایجاد تحول در زیر ساخت های خلق ارزش از طریق درآمدهای غیر مشاع توانسته این درآمدها را به میزان ٧٨ درصد افزایش دهد.
سیگنال های مثبت بانک سرمایه ادامه دارد؛ افزایش٧٨ درصدی درآمد های غیر مشاع رقم خورد
به گزارش خبرداغ به نقل از کدال نگر بورس ٢۴،  افزایش ٧٨ درصدی درآمدهای غیر مشاع در نیمه نخست سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه قبل در همین مقطع را می توان از جمله نکات مثبت گزارش این شرکت برشمرد.
سیستم کسب درآمد در بانک‌ها در حال تغییر و دگرگونی است. به نحوی که سهم کسب درآمد از محل ارائه خدماتی مانند اعتبار اسنادی، خدمات ارزی، ضمانت‌نامه‌های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک اعم از صدور کارت، صورتحساب، انتقال وجه و... تحت عنوان غیرمشاع مورد توجه قرار گرفته است. بانک سرمایه نیز با ایجاد تحول در زیر ساخت های خلق ارزش از طریق درآمدهای غیر مشاع توانسته این درآمدها را به میزان ٧٨ درصد افزایش دهد.
سیگنال های مثبت بانک سرمایه ادامه دارد؛ افزایش٧٨ درصدی درآمد های غیر مشاع رقم خورد
اخبار مثبت اینروزهای بانک سرمایه از قبیل ساماندهی مطالبات معوق و مشکوک الوصول و برگزاری مجمع و ... نوید بخش روزهای خوش اتی را برای این بانک می دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: