کد خبر: ۷۸۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
رئیس کلانتری ۱۶۴ ولنجک به خبر رفت‌وآمد آزادانه سارقان مسلح و سرقت از منازل در شهرک بوعلی سعادت‌آباد واکنش نشان داد.
پلیس: به هیچ عنوان سرقت مسلحانه در سعادت‌آباد اتفاق نیفتاده/ فعالیت آزادانه سارقان صحت ندارد
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ محمد باقر قدم‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تکذیب خبر سرقت مسلحانه سارقان منزل در شهرک بوعلی سعادت‌آباد اظهار کرد: به هیچ عنوان سرقت مسلحانه در این شهرک اتفاق نیفتاده و سابقه‌ای نداشته است.

رئیس کلانتری 163 ولنجک خاطرنشان کرد: رفت‌وآمد آزادانه سارقان در این محل صحت ندارد؛ فقط یک مورد سرقت منزل در زمان نبود صاحب‌خانه در این شهرک به وقوع پیوسته که پرونده در این رابطه تشکیل شده و موضوع در حال رسیدگی است.

روزنامه ایران در چاپ 30 مهر خود در ستون "سلام ایران" این روزنامه گلایه‌های یکی از اهالی شهرک بوعلی سعادت‌آباد را عنوان کرده و نوشته بود: اخیراً تعدادی سارق مسلح به منازل ما در این شهرک حمله کردند و اقدام به سرقت اموال و طلاجات از تعدادی از خانه‌ها کردند، متأسفانه چندین بار با نیروی انتظامی منطقه و پلیس 110 تماس گرفتم ولی تاکنون از این کار نتیجه‌ای نگرفتیم و دزدها آزادانه در این شهرک رفت و آمد می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: