کد خبر: ۷۸۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۹
فرماندار خرمشهر از عدم استقبال زائران اربعین حسینی از کشتی برای سفر به عتبات عالیات در عراق خبر داد.
عدم استقبال زائران از کشتی برای سفر به عراقبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرماندار خرمشهر از عدم استقبال زائران اربعین حسینی از کشتی برای سفر به عتبات عالیات در عراق خبر داد.

ولی اله حیاتی در گفتگو با خبرنگار گفت: ترجیح زائران اربعین بر آن است تا از طریق مرز زمینی به عتبات عالیات در کشور عراق سفر کنند و همین امر سبب عدم استقبال از ظرفیت خط کشتیرانی برای سفر زائران از خرمشهر به بصره عراق شده است.

وی با اشاره به مهیا شدن چهار فروند کشتی برای اعزام زائران اربعین از خرمشهر به بصره عراق افزود: در صورت وجود متقاضی این ظرفیت برای ارائه خدمات به زائران وجود دارد.

حیاتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره فعال بودن همزمان بخش صادرات کالا و عبور زائران از مرز شلمچه افزود: تردد کامیون از مرز شلمچه به طور همزمان با عبور زائران اربعین انجام می شود.

فرماندار خرمشهر بیان کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۳۷۰ کامیون کالاهای صادراتی خود را از مرز شلمچه به عراق ارسال کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: