کد خبر: ۷۸۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۷
استاندار هرمزگان خبر داد؛
استاندار هرمزگان گفت: اگر فعالان اقتصادی در مناطق اولویت‌دار ما سرمایه‌گذاری کنند ۵۰ درصد نرخ سود تسهیلات آنها را دولت تضمین خواهد کرد.
شرط دولت برای تضمین ۵۰ درصد نرخ سود تسهیلات سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، همتی استاندار هرمزگان در همایش اینوکس ۲۰۱۸ کیش با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان بیشترین مرز ساحلی به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر را با کشورهای همسایه دارد و در این استان ۵ منطقه ویژه اقتصادی و ۲ منطقه آزاد فعال هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین پایانه نفت کشور در جاسک فعال است، گفت:  ظرفیت ۵۰ هکتاری برای پرورش میگو در این استان برای سرمایه‌گذاران وجود دارد .

استاندار هرمزگان با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان گفت: اگر سرمایه‌گذاران متقاضی فعالیت اقتصادی در مناطقی که اولویت ما است، باشند براساس مصوبه اخیر آقای نوبخت به بانک مرکزی، دولت ۵۰ درصد نرخ سود تسهیلات مورد نیاز را برای سرمایه‌گذاران تضمین خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اختیاراتی که در کارگروه رفع موانع تولید داریم، آمادگی رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در دو منطقه کیش و قشم را داریم و می‌توانیم فعالان اقتصادی را مورد حمایت قرار دهیم.

همتی گفت: بندر شهید رجایی با ظرفیت ۱۵۶ درصد واردات و صادرات هرمزگان می‌تواند محل خوبی برای فعالیت‌های اقتصادی و به عنوان پشتیبانی در این منطقه باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: