کد خبر: ۷۸۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۰۴
حضور رامین رضاییان در کمپ تیم های ملی و تمرین انفرادی او هم با حاشیه همراه است؛ حتی عکس گرفتن او با تیم بانوان ملوان که خانم سرمربی باید در این باره توضیح واضحات بدهد.
هشدار به رامین رضاییان؛ فوتبالت تمام می شود پسر!به گزارش خبرداغ ، رامین رضاییان که یکی از بازیکنان خوب تیم ملی است که می توانست جزو مدافعان خاطره انگیز فوتبال ایران شود،  اما او هر از چندی با مشکلاتی مواجه می شود.


از همان روزی که این بازیکن به صورت ناگهانی از پرسپولیس جدا شد و به ریزه اسپور ترکیه رفت تا این که پشیمان شد و دوباره به پرسپولیس برگشت، دقیقا از همان ساعت که در اردوی دبی با برانکو ایوانکوویچ بحث کرد و مدتی بی تیم شد و سر از اوستنده بلژیک درآورد و باز مثل حالا که با هیچ تیمی قرارداد ندارد و برای خودش به تنهایی تمرین می کند این بازیکن به حاشیه رفت.


حضور رامین رضاییان در کمپ تیم های ملی و تمرین انفرادی او هم با حاشیه همراه است؛ حتی عکس گرفتن او با تیم بانوان ملوان که خانم سرمربی باید در این باره توضیح واضحات بدهد. واقعا یک عکس تیمی ساده که این حرف ها را ندارد اما هر بازیکنی که تیم نداشته باشد و این گونه به صورت نامنظم تمرین کند سرنوشتی بهتر از این نخواهد داشت.


شاید اگر کی روش به رامین بها نمی داد، فوتبال او از مدت ها پیش تمام می شد. امیدواریم این مدافع خوب، سرانجام تیم جدیدش را مشخص کند؛ چون بدون تیم ماندن و تنها تمرین کردن حاصلش از بین رفتن فوتبال رامین است!

 

خبرورزشی



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: