کد خبر: ۷۸۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
تعداد بازدید: ۱۶۶۰
جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظهر امروز با تجمع مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه، نسبت به کیفیت بد غذای سلف و همچنین حذف غذای پنجشنبه دانشجویان خوابگاهی اعتراض کردند.
بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ظهر امروز با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه نسبت به کیفیت نامناسب غذای سلف و همچنین حذف غذای روز پنجشنبه دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه اعتراض کرده و خواستار توجه مسئولان دانشگاه به مسائل صنفی دانشجویان شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  آفتاب‎نیوز؛ در همین زمینه رضا. م دانشجوی رشته مهندسی معدن دانشگاه امیرکبیر به نمایندگی از دانشجویان معترض در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه اعتراض امروز دانشجویان این دانشگاه کاملا صنفی و دانشجویی بوده است، افزود: در تجمع امروز بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به کیفیت نامناسب غذای سلف اعتراض کردند و معتقد بودند که غذای توزیع شده در بین دانشجویان این دانشگاه از پایین‌ترین کیفیت ممکن برخوردار است.

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر+تصاویر

وی در ادامه مدعی شد دانشگاه امیرکبیر بودجه دریافتی که از وزارت علوم در خصوص تغذیه دانشجویان، هزینه نمی کند و به همین دلیل کیفیت غذای دانشجویان این دانشگاه بسیار نامطلوب است و مسئولین تلاشی برای بهبود و افزایش کیفیت غذای دانشجویان انجام نمی‌دهد.

این دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولین دانشگاه غذای دانشجویان را به پیمانکار خصوصی واگذار کرده‌اند و پیمانکار نیز مواد اولیه این غذا را از مواد بسیار نامرغوب تهیه می‌کند، ضمن اینکه مسئولین دانشگاه به هیچ عنوان از غذای دانشجویی استفاده نمی‌کنند.

وی همچنین حذف غذای روز پنجشنبه از برنامه غذایی دانشجویان خوابگاهی را از دیگر عوامل تجمع امروز عنوان کرد و گفت: متاسفانه اخیرا دانشگاه امیرکبیر غذای روز پنجشنبه دانشجویان خوابگاهی را از برنامه غذایی حذف کرده و دانشجویان را مجبور نمودند تا غذای روز پنجشنبه خود را به صورت آزاد و با قیمت حدود ۱۱ هزار تومان تهیه نمایند. در حالی که قبل از این بابت این غذا حدود ۱۲۰۰ تومان هزینه می‌کردند.

نماینده دانشجویان معترض دانشگاه امیرکبیر همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر رئیس دانشگاه با دانشجویان معترض در حال رایزنی است و امیدواریم نتایج مثبتی از این جلسه خارج شود.


تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: