کد خبر: ۷۸۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۶۷۴
جدید‌ترین رده‌بندی تیم‌های جهان توسط سایت کلاب‌ورلدرنکینگ انتشار یافت که تیم پرسپولیس ۳۳۴۷ امتیاز کسب‌کرد و از رده ۱۷۳ تا ۱۸۱ یعنی ۸ پله سقوط کرد. در نقطه مقابل استقلال ۳۱۵۲ امتیازگرفت و از رده ۱۹۴ تا ۱۹۲ بالا آمد. به این ترتیب تیم تحت امر شفر ۲ پله صعود کرد.
جدیدترین رنکینگ باشگاهی جهان با سقوط پرسپولیس و صعود استقلال

پرسپولیس همچنان بهترین جایگاه را در بین تیم‌های ایرانی دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جدید‌ترین رده‌بندی تیم‌های جهان توسط سایت کلاب‌ورلدرنکینگ انتشار یافت که تیم پرسپولیس ۳۳۴۷ امتیاز کسب‌کرد و از رده ۱۷۳ تا ۱۸۱ یعنی ۸ پله سقوط کرد. در نقطه مقابل استقلال ۳۱۵۲ امتیازگرفت و از رده ۱۹۴ تا ۱۹۲ بالا آمد. به این ترتیب تیم تحت امر شفر ۲ پله صعود کرد.

ذوب آهن اصفهان نیز همانند استقلال صعود کرد. این تیم اصفهانی ۲۱۹۹ امتیازگرفت و از رده ۲۹۴ تا ۲۸۷ یعنی تا ۷ پله بالا آمد.

تیم سایپا نیز ۱۱۳۹ امتیاز گرفت و همچنان در رده ۵۱۸ باقی ماند. تراکتورسازی نیز ۹۸۴ امتیاز گرفت و از با ۵ پله صعودت از رده ۵۷۰ تا ۵۶۵ صعود کرد.

در این گزینش همچنین رئال مادرید با ۱۴۷۱۲ امتیاز تیم اول جهان شد. بارسلونا و اتلتیکومادرید به ترتیب با ۱۴۳۴۷ و ۱۴۰۰۴ امتیاز، دوم و سوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: