کد خبر: ۷۸۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۲۲۰
محمد انصاری در نشست خبری پیش از بازی با السد صحبت کرد.
انصاری: نقاط ضعف و قوت السد را شناسایی کردیم/ لذت بخش ترین حس دنیا بازی کردن در پرطرفدارترین تیم‌آسیا استبه گزارش خبرداغ ، محمد انصاری در پیش از دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما حریف را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم زمانی به بازی باقی نمانده و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا انشاءالله نتیجه خوبی بگیریم.

 

انصاری در ادامه درباره نقش مدافعان پرسپولیس در بازی فردا مقابل السد نیز گفت: تیم السد تیمی با کیفیت است اما لذت‌بخش‌ترین حس دنیا این است که در تیمی بازی می‌کنیم که در حال حاضر پرطرفدارترین تیم آسیا است. امیدوارم با حضور هواداران نتیجه خوبی را کسب کنیم و بتوانیم به پیروزی برسیم.در حال حاضر پرسپولیس به دفاع تیمی خوبی رسیده است و در این رقابت‌ها کمترین گل خورده را داریم.مطمئنا با برنامه به میدان خواهیم رفت. 

 

انصاری در پایان تاکید کرد:‌ از همه هواداران درخواست می‌کنم تا دقیقه 90 پرسپولیس را حمایت کنند. مثل همیشه فرهنگ ایرانیان را در ورزشگاه به نمایش بگذارند و همه مسائل را رعایت کنند تا با حمایت پرشور هواداران بتوانیم موفق شویم و با پیروزی همه هواداران راضی به خانه‌هاشان برگردند. 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: