کد خبر: ۷۸۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۵۳
روابط عمومی وزارت امور خارجه در واکنش به شایعه کناره گیری محمدجواد ظریف از این وزارتخانه اعلام کرد که این خبرسازی های سراسر دروغ حتی ارزش پاسخگویی یا تکذیب ندارد.
وزارت خارجه: شایعه کناره گیری ظریف ارزش پاسخگویی ندارد / برخی بیماران متوهم آرزوهای خام و سبکسرانه خود را به نام خبر منتشر می کنندروابط عمومی وزارت امور خارجه در واکنش به شایعه کناره گیری محمدجواد ظریف از این وزارتخانه اعلام کرد که این خبرسازی های سراسر دروغ حتی ارزش پاسخگویی یا تکذیب ندارد.

به گزارش خبرداغ، روابط عمومی وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیه ای در واکنش به خبرسازی و شایعه پراکنی سخیف برخی بیماران متوهم که آرزوهای خام و سبکسرانه خود را برای کناره گیری وزیر امور خارجه به نام خبر منتشر می کنند، اعلام کرد: این خبرسازی های سراسر دروغ حتی ارزش پاسخگویی یا تکذیب ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: