کد خبر: ۷۸۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۸۵۹
به راحتی میتونید تو خونه درست کنید و از لیمو عمانی خونگیتون لذت ببرید
طرز تهیه لیمو عمانی خانگی در این مطلب قصد داریم بهتون طرز تهیه لیمو عمانی رو یاد بدیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفاآنلاین: به راحتی میتونید تو خونه درست کنید و از لیمو عمانی خونگیتون لذت ببرید.

مواد لازم

لیمو ترش ۱ کیلوگرم
سرکه ۱ فنجان
آب به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم


طرز تهیه

۱. لیموترش‌ها را بشوئید سپس روی آن‌ها نمک بپاشید و به مدت ۱ روز کناری قرار دهید، پس از ۱ روز لیمو‌ها را با آب سرد بشوئید.

۲. درون قابلمه چند لیوان آب بریزید و سرکه را اضافه کنید و اجازه دهید به جوش بیاید، باید لیمو‌ها را در ۲ مرحله به آب جوش مخلوط با سرکه اضافه کنید.

۳. در مرحله اول لیمو‌ها را داخل مخلوط آب جوش و سرکه بریزید و ۱۰ ثانیه اجازه دهید بجوشند سپس لیمو‌ها را با آب سرد آبکشی کنید.

۴. در مرحله دوم لیمو‌های آبکشی شده را مجدد داخل آب جوش بریزید و این بار ۱ دقیقه اجازه دهید لیمو‌ها بجوشند سپس داخل آبکش بریزید، اما آبکشی نکنید.

۵. پس از خنک شدن لیمو‌ها با خلال دندان سوراخ ریزی روی هر لیمو ایجاد کنید، پارچه‌ای را در آفتاب پهن کنید و لیمو‌ها را به مدت ۱۰ روز روی پارچه قرار دهید، پس از این مدت زمان لیمو‌ها را داخل سبد بریزید و در سایه قرار دهید تا کامل خشک شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: