کد خبر: ۷۸۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۴
مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در اجرای این طرح موفق به بازداشت آقا و خانمی شدند که در حوالی ترمینال جنوب اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند، مأموران کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس نیز خانم و آقایی را بازداشت کردند که با خودرو در جاده قدیم کرج موادمخدر توزیع می‌کردند.
کشف ۴ هزار قرص متادون در یک پراید

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات بازداشت خرده‌فروشان موادمخدر در ۴۸ ساعت گذشته را تشریح کرد.

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ علی کاشانی در گفتگو با تسنیم، درباره اقدامات پلیس پیشگیری تهران بزرگ در بازداشت خرده‌فروشان موادمخدر در محلات پایتخت اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته مأموران کلانتری‌های پایتخت، پلیس مترو و پیشگیری موفق به کشف دو کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر و روانگردان و بازداشت ۴۴ نفر (۴۱ مرد، سه خانم) در این رابطه شدند.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری ۱۷۴ قیامدشت در یک عملیات با اخذ دستور قضایی وارد منزل یک خرده فروش موادمخدر شده و مقدار یک کیلو تریاک جاساز شده در کیسه برنج را کشف کردند.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در اجرای این طرح موفق به بازداشت آقا و خانمی شدند که در حوالی ترمینال جنوب اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند، مأموران کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس نیز خانم و آقایی را بازداشت کردند که با خودرو در جاده قدیم کرج موادمخدر توزیع می‌کردند.

کاشانی با اشاره به بازداشت خرده فروش مواد مخدر در دره فرحزاد توسط عوامل کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض، درباره جزئیات این عملیات گفت: روز گذشته یک خرده فروش موادمخدر با تیراندازی هوایی مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض در دره فرحزاد بازداشت و از وی مقادیر موادمخدر از نوع هروئین کشف و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد این فرد ضبط شد.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگری تهران بزرگ ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی نیز روز گذشته موفق به شناسایی و بازداشت راننده یک دستگاه خودروی پراید در میدن آزادی شدند که چهار هزار عدد قرص متادون حمل می‌کرد، همچنین مأموران پلیس مترو در ایستگاه میدان آزادی دو خرده فروش موادمخدر را بازداشت و شناسایی کردند؛ این دو خرده‌فروش در حوالی ایستگاه مترو اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند.

وی تصریح کرد: در مجموع ۹ دستگاه موتورسیکلت و پنج دستگاه خودرو در اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته توقیف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: