کد خبر: ۷۸۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی هزار متری در جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مصدومیتی گزارش نشده است.
آتش سوزی گسترده کارگاه صنعتی هزار متری در جاده مخصوص کرجبه گزارش خبرداغ، سید جلال ملکی  از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده مخصوص کرج خبر داد و افزود: این آتش سوزی که جنب خیابان سپاه اسلام رخ داده بود، ساعت ۲۲:۳۴ امشب به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۶ تانکر آب و تجهیزات تخصصی و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ضمن تشریح محل آتش سوزی گفت: آتش در محوطه هزار متری رو باز یک کارگاه بزرگ صنعتی که حاوی محصولات تولید شده و یا ضایعاتی بود، رخ داد و ارتفاع شعله های آتش از فواصل دور قابل رویت بود.

وی افزود: در مجاورت این کارگاه نیز یک سوله حدود ۳۰۰ متری حاوی کالا وجود داشت، که آتش به بخش هایی از این سوله نیز نفوذ کرده و در حال گسترش بود.

ملکی گفت: آتش نشانان به سرعت عملیات را با استفاده از نردبان الکترونیکی و ارتفاع و هم از روی زمین آغاز کردند و موفق شدند آتش را تحت کنترل خود در آورند.

وی گفت: تا این لحظه آتش تحت کنترل درآمده و آتش نشانان مشغول لکه گیری، ایمن سازی و خاموش کردن کامل آتش هستند و تاکنون مورد مصدومیتی گزارش نشده است.

منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: