کد خبر: ۷۸۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۰
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی بستری برای تبادل و تعامل اقتصادی در سطح ملی و بین المللی است.
کیش اینوکس 2018 فرصتی برای تعامل و تبادل دستاوردهای اقتصادی ملی و بین المللیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشست خبری که در آستانه برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس 2018 با حضور محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی و اصحاب رسانه روز شنبه 28 مهر برگزار شد سعیدی از حضور 360 شرکت کننده در دو رویداد بزرگ اقتصادی کیش خبر داد.

وی با اشاره به استقبال گسترده شرکت های داخلی و خارجی از دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی گفت: برگزاری 28 نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور بیش از 100 سخنران برجسته داخلی و 25 سخنران بلند پایه بین المللی از نقاط عطف کیش اینوکس 2018 است.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: در کنار حضور سخنرانان و استقبال خوب شرکت های بزرگ خارجی و داخلی، حضور 50 نفر از دیپلمات های کشورهای مختلف دنیا بیانگر اهمیت این دو رویداد بزرگ اقتصادی در عرصه ملی و بین المللی است.

 وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور رویداد 2018KishINVEX  با ابعادی بزرگ تر و محتوایی کامل تر از دوره های گذشته برگزار می شود گفت: در نظر گرفتن فرصت ها و چالش های اقتصادی کشور با تمرکز بر محورها و موضوعاتی نظیر گسترش تعاملات بین المللی بازار سرمایه، تمرکز بر راهکارهای تامین مالی پروژه ها، افزایش تولید داخلی، توسعه کارآفرینی و رشد صادرات کشور از طریق مشارکت بازار سرمایه، توانمند سازی شرکت های بخش خصوصی در مواجه با چالش های اقتصادی پیش رو، کوچک سازی دولت از طریق واگذاری بنگاه های دولتی به بخش خصوصی، تقویت حوزه دانش بنیان، مباحث مربوط به ارزهای دیجیتال، چگونگی و نحوه تراکنش های بین المللی در فضای جدید پیش رو، تبیین جایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در توسعه تجارت و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، مدیریت فنی-حقوقی مراودات بین المللی در سایر محدودیت های تجاری، بررسی روش های همکاری بنگاه های کوچک و متوسط ایرانی با شرکای خارجی  محورهای اصلی برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور برگزاری این دو رویداد بزرگ را با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی و بسیاری از نخبگان و کارشناسان اقتصادی کشور، فرصت مناسبی برای هم افزایی و گسترش تعاملات داخلی و بین المللی، یادگیری دانش و مناسبات بین الملی حوزه های مالی و اقتصادی و نیز معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور به سرمایه گذاران داخلی و خارجی دانست.

وی همچنین افزود: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به همت کارشناسان حوزه اقتصادی پس از بررسی 360 فرصت اقتصادی کیش، 50 فرصت به عنوان بهترین زمینه های سرمایه گذاری و فعالیت در جزیره کیش در قالب کتابی در نمایشگاه به شرکت کنندگان و بازدید کنندگان ارائه می شود.

محمدرضا سعیدی گفت: برگزاری این دست رویدادهای مهم  در جزیره کیش زمینه ای برای توسعه گردشگری کسب و کار است و ضمن معرفی ظرفیت های جزیره کیش فرصتی برای تبادل ایده ها و اشتراک گذاری منابع است.

در پایان این نشست معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش به سوالات خبرنگاران در خصوص نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس 2018 پاسخ داد.

گفتنی است دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از 30 مهر در فضایی به وسعت 21 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش آغاز می شود و تا 3 آبان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: