کد خبر: ۷۸۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۴۵۴
با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی صورت گرفت
با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری 4 پروژه گردشگری در استان اصفهان افتتاح شد.
افتتاح 4 پروژه گردشگری در استان اصفهان
به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز شنبه 28 مهر 97 با حضور در استان اصفهان چهار پروژه گردشگری را افتتاح کرد.

هتل 3ستاره باران با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در نخستین روز از سفر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به اصفهان افتتاح شد.

این هتل دارای 4هزار متر زیربناست و عملیات اجرایی آن از سال 95 آغاز شده است. هتل باران دارای 39 اتاق و 92 تخت است و برای 25 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

هتل و مرکز تفریحی خرمشاد با اعتبار 34 میلیارد تومان در 12756 متر زیربنا نیز در این سفر افتتاح شد، عملیات اجرایی این پروژه از سال 94 آغاز شد.

این مجموعه دارای 19 اتاق و 38 تخت برای اقامت و اسکان گردشگران است و با افتتاح این پروژه برای 150 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاده شده است.

سفره‌خانه سنتی بغوزیان که با اعتبار 1.5 میلیارد تومان در 303 متر زیربنا ساخته شده است نیز در سفر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به اصفهان افتتاح شد، با افتتاح این مجموعه پذیرایی که عملیات اجرایی آن از سال 96 آغاز شده است برای 15 نفر اشتغال ایجاد شده است.

اقامتگاه کریاس(مجدالعلما) که در زمینی به مساحت 1550 متر با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به بهره‌برداری رسید دارای 17 اتاق و 41 تخت برای گردشگران است، این اقامتگاه با اعتباری بالغ بر 7.5 میلیارد تومان ساخته شده است و برای 20 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: