کد خبر: ۷۸۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۷۱۳
حسین ماهینی که این روز‌ها به دلیل آسیب‌دیدگی از فوتبال و پرسپولیس دور است، دیروز به استودیوی من و شما رفت و مهمان آرش ظلی‌پور بود.
طارمی گفت با هزار تومان برمی‌گردم پرسپولیس/ فکر کردم مهدی می‌خواهد با آن بازیگر ازدواج کندبه گزارش خبرداغ ، حسین ماهینی در این برنامه که از تلویزیون شما پخش شد و تکرارش ساعت ۲۳ امشب از همین شبکه پخش می‌شود، آهنگ رفیقم کجایی محسن چاووشی را خواند، اما از آن جالب‌تر وقتی بود که ظلی‌پور به او گفت: اگر جواب سؤالم را ندهی، باید پیراهن استقلال را در استودیو بپوشی و عکس بگیری که ماهینی جواب داد: «تحت هیچ شرایطی پیراهن استقلال را نمی‌پوشم و مجبورم جواب بدهم» ... مجری هم از فرصت استفاده کرد و پرسید چرا وقتی خبر دوستی مهدی طارمی با خانم بازیگر پخش شد، ازدواج مهدی را تبریک گفتی و برای آن هنرپیشه نوشتی عروس‌خانوم؟


ماهینی هم که اگر جواب این سؤال را نمی‌داد، مجبور می‌شد پیراهن استقلال را بپوشد، گفت: «آن زمان فکر کردم مهدی قصد ازدواج دارد و آن شعر معروف بوشهری‌ها که برای عروس خانواده‌شان می‌خوانند را در فضای مجازی منتشر کردم و واقعاً نمی‌دانستم آن همه ماجرا درست می‌کند.»


ماهینی در پاسخ به این سؤال که آیا الان از اوضاع طارمی و آن بازیگر خبر دارد یا نه، گفت: «چیزی نمی‌دانم و در جریان مسائل خصوصی مهدی نیستم.»


او همچنین درباره بازگشت طارمی به پرسپولیس گفت: «یک روز از مهدی پرسیدم واقعاً دوست داری برگردی پرسپولیس که جواب داد بله یکی، دو سال بعد برمی‌گردم. من هم گفتم باید برای به دست آوردن دل هواداران پرسپولیس، قرارداد سفید ببندی و مدتش هم در اختیار باشگاه باشد و هزار تومان بیشتر هم نگیری که طارمی قبول کرد و گفت: با هزار تومان برمی‌گردم پرسپولیس» ... چکیده حرف‌های ماهینی را بخوانید؛
*با رامین رضاییان هیچ مشکلی ندارم. لااقل من که با او مشکلی ندارم. همین چند روز پیش با هم حرف زدیم.


*بعید می‌دانم اسم من را از لیست پرسپولیس خارج کنند.


*فعلاً قصد خداحافظی ندارم. رباط صلیبی پاره کردم و با مالیدن هم خوب نمی‌شود و باید عمل کنم، ولی خداحافظی نمی‌کنم.


*مهدی از آن دسته هواداران پرسپولیس که من را نفرین کرده بودند، شاکی بود و وقتی مصدوم شدم، در حمایت از من، علیه آن‌ها پست گذاشت. قبول دارم لحن او تند بود، اما می‌خواست از من دفاع کند.
*من اگر جای طارمی بودم، از پرسپولیس نمی‌رفتم. همین‌طور اگر جای فرشاد احمدزاده بودم هم می‌ماندم. فرشاد از فحش‌هایی که به او دادند، ناراحت بود، ولی به ما هم فحش می‌دهند، به خاطر پرسپولیس باید تحمل کنیم.


*هنوز هم معتقدم در ماجرای طارمی که به باشگاه لطمه خورد، مدیریت سابق مقصر بود، اما در این مسئله که طارمی به پرسپولیس برگردد یا برانکو با بازگشت او موافقت کند، هیچ نظری نمی‌دهم و دخالت نمی‌کنم.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
آن خانم بازیگر همه را یه امتحانی میکنه بدبخت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: